Friday, June 3, 2011

Salam Gula-Gula





Salam Gula-gula

Beberapa hari yang lepas, terlaksananya suatu program yang dinamakan WARM. Terdapat objektif dan tema yang berlainan bagi setiap fasa. Oleh itu, fasa kali ini telah dilajnahkan oleh kami dan semua ahli I-Mumtaz terlibat secara tidak langsung dan langsung

Seperti yang tercatat diatas, Program kali ini dinamakan salam gula-gula yang dikendalikan oleh wakil WARM tahun 2 I-Mumtaz. Berikut merupakan bagaimana pelaksanaan program tersebut.

· Terlantiknya beberapa wakil daripada akhowat dan ikhwah bagi setiap lecture bagi memegang beberapa amanah dalam pelaksanaan program kali ini. Setiap wakil tersebut telah diamahkan dengan berbekalkan beberapa hadiah untuk diberi pada para pemenang. Wakil tersebut adala RAHSIA.

· Semua ahli Batch merupakan peserta bagi program kali ini.

· Bagaimana hendak mendapatkan hadiah tersebut?

· Peserta hendaklah memulakan hari dengan MELUNAKKAN suara dengan mengucap salam contohnya: “Assalamualaikum warahmatullahiwabarokatuh”, berjabat tangan , memberi senyuman semanis glucose , “Body language yang sopan , dan “eye contact” yang sempurna.

· Mereka yang memberi salam kepada wakil kami akan mendapat hadiah tersebut.

· Tujuan program ini dilaksanakan bukan semata-mata bagi mengisi program ini. Tetapi bagi memupuk sifat memberi salam yang sempurna, menyedekahkan senyuman dan melazimkan diri menyebut ayat-ayat baik dan merapatkan hubungan sesame kita. insyaAllah


0 HoT sTufF:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More