Friday, January 21, 2011

update passport

salam ukhuwwah buat sahabat2 sekalian..
moge2 dalam keadaan sehat2 semuanya...

sedikit makluman berkenaan dengan passport..
tadi saya bersama bukhari berjumpa dengan admin..
utk bertanyakan hal visa dan passport yang kita semua nanti2kan..

"kita merancang ALLAH merancang namun perancanganNYA adalah yang terbaek".


visa kita tidak mampu disiapkan sebelom kita semua bergerak meneroka bumi ALLAH semasa winter ini.
jadi saya amat2 memerlukan maklumat sahabat2 yang akan ke luar negara seperti yang saya minta sebelum ini. kepada yang sudah memberi maklumat... jazakumullah khairan kathira saya ucapkan.. pada yang masih belom memberi.. sila beri untuk memudahkan urusan kalian ke luar negara nanti..
sebelum ini saya menetapkan 21 sebagai tarikh akhir.. namun saya lanjutkan sehingga 23 januari 2011.. kerana pada 24 atau 25 saya dan bukhari akan mengambil passport sahabat2 yang akan ke luar negara utk dipulangkan...

nombor giliran untuk visa sudah ada pada passport sahabat2 sekalian insya allah. cuma cop sahaja yang masih tidak dapat lagi. jadi sahabat2 boleh keluar dari mesir.. insya allah tiada masalah.. cuma andai imigresen perasan kalian tidak ada visa.. akan didenda.. dalam 150 genih lbh kurang.. dan apabila pulang, kami akan mengutip semula passport kalian utk meneruskan urusan visa..

kepada sahabat2 yang tidak keluar dari mesir..kami tidak akan mengambil passport kalian dari universiti dan urusan visa kalian insya allah akan diteruskan seperti biasa.. cuma bagi sesiapa yang ada keperluan utk menggunakan visa seperti urusan biasiswa dan sebagainya.. sila beri nama kalian kepada saya supaya kami dapat mengambil passport kalian sekali dengan yang lain2..

sebarang masalah bole bertanya di emel or ym saya, amiruddin_badar@yahoo.com atau no telefon saya +20146790354... terima kasih atas kerjasama kalian

Bersama PERUBATAN,
AMIRUDDIN AMRAN

0 HoT sTufF:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More