Tuesday, May 31, 2011

Apa itu WARM?


Perbualan seorang laki ngan bini dalam sms



Abangggg!!!! Cepatlah! Ayang dah lewat ni! Cepatlaaa…..waaaa!!

Sabarla yang. Xkemananya benda tuh. Xlarinya gunung yang dikejar. Ayang ni pun, cubalah bersabar. Lambat laun sampai juga kita nanti.

Aloooorrrrr, sampai hati abang buat macam ni dekat ayang. Sob3. Abang macam x faham jew ayang macam mana. Ayang xkan suka sesuatu kalau benda itu tidak membawa manfaat dekat ayang. Kebetulan objektif kali ni macam membawa kebaikan , so ayang nak cubalah, xboleh kewwww?

Boleh jewwwww, tapi kenapalah excited sangat ni. Abang menang loteri pun, relax jew huh. Tapi ayang xmenang loteri pun, yang excited sangat ni apasal, melebih2 dari abang pulak tu~ =,=

Lor, abang xtahu ke? Baru-baru ni dekat lecture, alexmed, yahoogroup, baitulmal, semualah dah uar-uarkan benda macamni. Siap promote lagi apa potensi yang kita boleh dapat dari program tu.

Program apa?

WARM (We Are the Real Muslim )

Tempoh : sepanjang tahun tetapi berfasa

Sekarang : Fasa pertama dengan berbekalkan tema Sandwich of Ukhwah

Objektif
1) Menyebarkan salam-mayonis
2) Penyang terhadap sesame-tuna
3) Bersikap lunak terhadap saudara-saudaranya-salad
4) Memasukkan kesenangan dalam hati-roti
5) Mendoakan saudaranya dari jauh-cheese
Berikut merupakan jangka masa bagi setiap objektif

1,2,3 = 31/5-2/6
4 = 4-6/6
5 = 7-9/6

Antara aktiviti dijalankan sepanjang program WARM ini adalah :
1) Tazkirah
2) Flyers
3) Poster
4) video
5) dan rahsia yang bakal menemui anda!

Bagi program pertama, Setiap Lecture waktu pagi iaitu pukul 8 akan diadakan tazkirah khas. Telah disusun rapi akan pengisiannya dan moga semua dapat menggunakan peluang yang ada kali ini bagi mengutip bukan setakat dinar emas, tetapi lagi mahal dari itu. Bukan sahaja didunia tetapi akhirat.

Lagipun, personally cubalah kita manfaatkan apa-apa yang kita lalui dengan sebaik-baiknya. Iya, memang kerajaan hantar kita kesini untuk belajar medic tetapi tidak melarang kita untuk mengutip benda lain. Jadikan medium sepanjang kita ada dimesir ini sebagai tempoh bagi kita mempersiapkan seorang insan bergelar doktor dan juga mukmin sejati.

2 HoT sTufF:

This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More