Friday, November 12, 2010

Penjelasan tentang Assignment

maaf sahabat sekalian jika ana tersalah upload tajuk assignment untuk subjek histology dan pharmacology.ana tidak perasan tajuk itu untuk 3rd year.ana sudah padam senarai tersebut.

rintikan mengenai assignment,ana dapat tahu tentang ini dari SR lecture B.(kalau tidak percaya tanyalah perempuan lecture B) sejurus pemberitahuan berita ini,ana dan beberapa orang sahabat terus pergi setiap department untuk bertanya senarai tajuk assignment untuk setiap subjek.

senarai "Assignment Groups for Neuroscience Module" ana dapat daripada Dr Nasir dari Department Pharmacology. beliau yang tolong printkan senarai tersebut kepada ana.

pada masa yang sama,ana dan beberapa orang sahabat pergi ke department lain pula,malangnya hanya 2 subjek sahaja kami dapat.untuk subjek lain Prof tidak siapkan lagi.katanya hari khamis,senarai itu baru dikeluarkan.

semalam,iaitu hari khamis memang benar apa yang dikatakan senarai tersebut keluar.ana hanya sempat ambil senarai untuk subjek anatomy.untuk subjek lain ana harap sesiapa yang dapat ambil photo bolehlah email ke lianazulak_91@yahoo.com dan ana akan upload di mumtazbazz.

ana minta maaf sekali lagi kepada lecture A,ana ingat antum dah tahu tentang perkara ini.
bila assignment ini dibentangkan ana tidak pasti tarikhnya.itu kena rujuk kepada Miss Eng.apa pun masa cuti tidak terbuang dengan perkara-perkara yang melalaikan kita. selamat bercuti dan aidiladha.

0 HoT sTufF:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More