Monday, July 26, 2010

BORANG JPA & JPT

ASSALAMUALAIKUM WBT..

blogger-emoticon.blogspot.com

Ayah ana isikan borang jpa ana, mungkin ini boleh memang tu sahabat2 sekalian..

Utk permohonan JPA mesti submit on line dan documen sokongan dihantar sebelum 10 hari bekerja dari tahikh tutup (31/7/2010). Selepas submit permohonan print out pengesahan submit permohonan, di pengesahan itu terdapat senarai document yg perlu di hantar. Process utk LOC sekurang2nya 7 hari berkerja dan barulah KPT uruskan NOC. masanya agak suntuk, kena rush.

Dan utk waktu skarang, NOC lagi penting daripada result sebab tanpa NOC borang kita tidak akan diproses.Kepada sahabat MM,ana tak pasti sebab ana hantar borang KPT sendiri.Jadi ayah ana uruskan borang ana di Malaysia.

Maaf,sebab ana lambat beritahu.Lagipun ana baru je tahu tentang benda ni.Ayah ana baru nak hantar borang SSLN utk NOC.Jadi kepada yang baru nak isi borang,kena daftar dan isi borang di website jpa dan jika anda nak lihat borang LOC sila ke website jpt

Borang dibawah ialah borang yang penting sekali dan ada dalam website jpt dan website jpa.Kepada sahabat2 yang tak balik Malaysia boleh suruh keluarga anda print borang dibawah dan segera hantar ke pejabat KPT.

Tentang result pula,insha Allah hujung bulan ni baru dapat. Sahabat2 sekalian ana minta bersabar.Kami pun nak result juga.Jika ana dah dapat result ana pasti akan annouce kepada kalian semua.

Akhir kalam, semoga sahabat2 sekalian jangan putus asa dalam berdoa.Isikan masa kita dengan perkara yang berfaedah..
Wallahua'lam.
blogger-emoticon.blogspot.com
BORANG SSLN 2010

borang_pengesahan_pendapatan_2010

Clearence Letter

PanduanPYPLN

0 HoT sTufF:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More