Sunday, January 2, 2011

practical!!

Bismillahirrahmanirrahim..2011 menjelma diri, sama-sama membaiki diri!!

Alhamdulillah, jadual practical exam dah keluar, sila rujuk no ID masing2 dan waktu exam serta tempat. jangan biarkan kejadian-kejadian waktu MCQ berulang kembali.. ingat!!

sekadar pemberitahuan, merujuk Dr. Inas, elective subject berkemungkinan tidak akan dijalankan pada sem ini. Sebarang perubahan akan diberitahu kemudian kepada sahabat2.

perkara kedua berkenaan assignment. Diminta kawan2 bersedia kerana tarikh masih belum diputuskan lagi namun begitu, Dr. Hala memaklumkan kepada kami, jika mana-mana professor dan accessor sudah bersedia, kawan2 boleh membuat presentation assignment pada tarikh yang ditetapkan oleh professor. diingatkan sekali lagi, perkara ini masih lagi dalam perbincangan. Jika ada sebarang perubahan, insyaAllah akan dimaklum semula.

ketiga, revision untuk pharma dan radiology tidak dibuat oleh university. so, kawan2 boleh mengulangkaji atau berbincang dengan ahli beyt, study group ataupun TUTORIAL masing2.
( sejurus selepas revision class subjek lain di Moussah)

keempat, diminta kawan2 bersedia mengulangkaji subjek Human psychology kerana kemungkinan tarikh exam akan diawalkan. kami akan cuba mendapat kata putus secepat mungkin. insyaAllah.

BITTAUFIQ WANNAJAH

Practical Exam Spots
Schedule of Practical Exam
** sumber : alexmedical team mail

0 HoT sTufF:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More